۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

من فقط عاشق اینم

سر شب بود، من زندگی‌نامۀ خانم "مهرانگیز ساحل" را می‌نوشتم و سیاوش قمیشی آهنگ زیبای "من فقط عاشق اینم" را در تلویزیون می‌خواند. اندکی بعد، کار نوشتنم تمام شد و زندگی‌نامه را در صفحه‌ی فیس بوکم لینک کردم (پیوند زدم). دوستی در کامنتی نوشت: "تشکر از مهدیزاده صاحب که شاعر و نویسنده چون مهرانګیز را معرفی نمودید من به مطالب‌شان زیاد علاقه داشتم و فعلا احترامم به ایشان ۱۰۰ برابر شده امیدوارم از ایشان مطالب بیشتری داشته باشیم". بی‌اختیار قلمم روی کاغذ نگاشت:

    من فقط عاشق اینم
    که سبد سبد گل بچینم
    در میان هزار دسته گل
    یک شاخه شایق ببینم

    من فقط عاشق اینم
    که شب زنده‌دار بنشینم
    تا در آسمان تار زندگی
    یک ستاره درخشنده ببینم

    من فقط عاشق اینم
    که ستاره درخشنده ببینم
    من فقط عاشق اینم
    که شقایق ِ عاشق بچینم


    (۲٧ آذر ۱٣۸۹ خورشيدی، درسدن)

    از دل‌نوشته‌های مهديزاده کابلی


۱ نظر:

  1. به من دل مبند، که دل شکستن آیین من هست
    هزار دل شکسته‌ام، هزار و یکم را هم خواهم شکست.

    مهدیزاده کابلی

    پاسخحذف